Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

    Request for Information

    Personal Details

    Address

    HBO Marktonderzoek en big data

    Een goede marketingstrategie begint met een gedegen marktonderzoek. Tegenwoordig voeren steeds meer bedrijven zelf marktonderzoek uit wat gefaciliteerd wordt door grote hoeveelheden data die je onder andere via online kanalen en social media kunt verzamelen. Tijdens het korte HBO-programma Marktonderzoek en big data leer je een marktonderzoek op basis van analyse van o.a. grote hoeveelheden data uitvoeren voor een organisatie of bedrijfsonderdeel met als doel om processen te optimaliseren en de bedrijfsresultaten te vergroten. Daarnaast wordt er dieper ingegaan op de customer journey: de ‘reis’ die een klant aflegt om tot de aankoop van een product of dienst over te gaan. En leer je de customer journey optimaliseren voor hogere conversie en tevreden klanten.

    Categories: